torsdag 30 april 2009

Torsdag 2009-04-30

Inget att klaga på idag heller lika strålande som alltid, underbara kollegor och vänner lyser upp min dag i vanlig ordning och jag fortsätter njuta av livet! Fast nu ikväll blir jag lite extra bortskämd, då jag slutar senare än mina vänner så har dom tagit mina extra nycklar till lägenheten och åkt dit tidigare för att förbereda mat och mys på uteplatsen vilket känns superlyxigt! Har jag lite tur nu så har jag ääääääntligen hittat större delen av lösningen på mina problem med UltraStar (alla vi som älskar singstar vet att ultrastar är detsamma fast för PC) och då kommer det bli måååånga sommarkvällar framöver med grillning, singstar och goda vänner! Ska bli spännande och se vad vi beslutar oss för att göra ikväll efter att vi har ätit, valen är många men inget spikat än, återkommer imorrn när jag vaknat till liv och inte är allt för bakis efter kvällens bravader med en rapport.

/Många valborgskramar, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar