fredag 17 april 2009

Fredag 2009-04-17

Vilken häääärlig dag och fredag till på köpet!
Förlåt att jag inte skrev nåt igår, men jag hade en plan när jag kom hem från jobbet som var lika underhållande som alltid. Åt lite snabbt prata med Pappa i telefon och sen skulle jag pyssla lite men så kom jag på bättre tankar och träna istället, riktigt skönt men var helt utslagen efteråt! Så min vanliga "kvällsrutin" som innebär 23.00 SATC och därefter NCIS och ibland även 2 1/2 män men nånstans mitt i NCIS tvärslocka jag i en superskön djupsömn och vakna pigg och utvilad! Sitter just nu och ser fram emot lunch med "T" klockan 14:00 på stan. Dock vet jag inte vart vi hamnar än, är på gränsen till obegripligt att det ska vara så svårt att bestämma vad och var man ska äta! Men är i gott sällskap då mina kollegor har exakt samma problem men inovativa som dom är så löste dom det genom att skriva ner några val på ett papper och sen "snurra flaskan" mycket effektivt!! Längtar verkligen efter helgen ska åka och hämta Zötnosen imorrn så vi kan mysa hela dagen och eventuellt behåller jag honom till söndag. Och om det här fina vädret håller i sig så blir det nog garanterat lite grillning och mys imorrn kväll. Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg blir ändå aldrig riktigt som man tänkt sig. Varför blir jag aldrig intresserad av dom "perfekta killarna"!! En killkompis skicka sms häromdagen och bad om ursäkt att vi inte hörts på hela påskhelgen för han varit upptagen på annat håll, och senare på kvällen ringde han och småsnacka en stund dessutom och nej jag hade inte ringt/sms:at han innan tror till och med jag glömde önska han "glad påsk"!! Behöver jag nämna att han är supersnäll, kan laga god mat och bara sådär alldeles som man önskar att den man en dag bestämmer sig för att planera lite framtid med ska vara! Och han är bara ett av många exempel på killar i mitt liv som är sååå underbara, "boostar" mitt ego, utmanar mitt intellekt och skämmer bort mig skamlöst. Och när en kompis fråga mig vad jag egentligen ville ha av en kille så kunde jag inte direkt sätta fingret på det utan det är DET jag söker och eftersom jag inte vet vad DET är så kanske det inte är helt oväntat att jag fortfarande är singel!! Nej nu är det snart dags för lite lunch och trevligt sällskap i vårsolen!

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar