tisdag 7 april 2009

Tisdag 2009-04-07

Här kommer förklaringen till varför jag inte blogga igår, var upptagen med att gosa med Siberian Husky´s stora som små!! Zeke och Athena´s valpar är snart så stora att dom ska flytta till sina nya ägare och vi ville åka dit för att gosa med dom små sötnosarna en sista gång.


Ja kan man bli annat än kär när man ser denna lilla sötnos!

Ibland förbannar jag verkligen att jag inte är hemma hela dagarna och kan ta mig an en sån här gosig liten fröken som redan påminner otroligt mycket om sin pappa. Ska bli spännande och se hur hon blir med åren. För att göra en lång historia kort så var jag hemma i tre månader och hade hand om en hund på dagarna som heter Zeke och han smet rakt in i mitt hjärta och kommer bli kvar där för evigt! Det finns nog inget jag inte skulle kunna offra för honom han är den snällaste snyggaste hund jag vet och han är väl medveten om det *hehe* Så här ser han ut.



Men hemma ser det med nöd och näppe ut såhär:



Nej nu får det vara nog med hundbilder för ikväll, titta och njut för det gör jag ;)

/Go´kväll, Cissi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar