söndag 5 april 2009

Söndag 2009-04-05

Hade en supermysig lördagkväll med underbara människor och djur! Att grillpremiären blev lyckad är det inget snack om, frågan är om det går att toppa ;) Zötnosen var lika bedårande som alltid och jag fick mysa i massor med honom. Tyvärr fick jag migrän så natten blev mindre rolig men idag är det lindrat med tabletter. Imorgon ska vi åka och titta på Zötnosen och Athena´s bebisar som är ganska stora nu och snart ska åka till sina nya familjer. Söndagen har jag tillbringat hos mamma och pappa vilket är avkopplande och dessutom blev lite "måsten" avverkade såsom tvätta bilen och byta till sommar däck. Men "Lilla Blå" är verkligen sjuk nu har hon åter "slocknat" men som tur var kommit igång igen men det är helt klart nåt galet så lite orolig är jag. Ett och annat sms dök även in under helgen som fick mig att le och känna värme inför dom medmänniskor som finns i mitt liv. Känns som allt det goda kommer med våren ;) Hoppas det gäller yrkeslivet också *hihi* Nästa vecka är det påsk och förhoppningsvis lite extra dagar ledigt vilket kan behövas för att hinna med lite av alla dom projekt som jag vill ha klara innan sommaren står för dörren.
Nu ska jag ta ett sista ryck här hemma innan det är dags att krypa ner inför en ny dag på jobbet. Ska jobba lite blandat dag och kväll denna vecka vilket känns skönt, är ju inte så morgonpigg alla gånger när klockan ringer.

/Go´natt kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar