måndag 20 april 2009

Måndag 2009-04-20

Vakna imorse och hes är årets underdrift, lät som jag festat hela helgen på extremt rökig whiskey eller nåt, dricker inte whiskey men kan föreställa mig att man kan låta så då, mådde för övrigt ganska bra och klädde mig för att börja 10:00. Blev lite osäker så ringde och kontrollera för säkerhets skull om det var ok. att jag jobba visste ju inte om det kunde smitta. Fick ok. på att jobba hemifrån då jag mådde bra för övrigt, men imorrn är det ok. att vara på kontoret igen då jag är mycket bättre i halsen men hostar lite och är tjock i näsan. Får hoppas jag inte smittar ner nån. Ska bli skönt att komma tillbaka igen då det blir lite ensamt hemma.
Har inte varit speciellt produktiv efter att jag sluta klockan 19:00 men ibland får man vara lat har jag hört! Ska dock röja lite snabbt innan jag går och lägger mig eftersom jag får besök imorrn kväll av "S", "G" och "V" ska bli skoj även om det kommer innebära att kvällen går i ett nafs innan det är dags att sova. Det är tyst och tomt utan Z här ingen som kommer tassande och tittar vad jag gör eller kryper upp i soffan och värmer mina fötter när jag tittar på tv. Hoppas jag en dag kan ha en egen hund som alltid är hemma och alltid kan följa med när jag vill göra saker. Fast fågan är om jag nånsin kan hitta en hund som betyder lika mycket som Z gör. Ska ta hand om badrum och kök nu så att det inte ser allt för bedrövligt ut imorrn när jag får besök.

/Kram, kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar