tisdag 21 april 2009

Tisdag 2009-04-21

Jag en otypisk bloggare uppenbarligen, ialla fall om man ska tro Aftonbladets undersökning som ser ut som följande: Unga kvinnor tar över i bloggosfären
Män bloggar om it – kvinnor om sin vardag. Hon är mellan 16 och 20 år gammal och uppdaterar sin blogg varje dag. På kvällarna läser hon andras bloggar, främst om mode eller vardagsbetraktelser. Däremot har hon inte upptäckt Twitter ännu.
Så ser den typiska svenska bloggaren ut 2008. Jag är 30, bloggar inte varje dag men försöker ha de som mål, har ett twitterkonto och KAN blogga om IT men ids inte men vem vet det kanske kommer läser ibland andras bloggar men då oftast mina vänners och kusins såklart!! :) Kunde inte låte bli att skriva detta inlägg, fortsättning följer om hur utanför normen jag faktiskt är och hur svår jag är att "ettikettera" eller är jag inte det?!

/Fortsättning följer, kram C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar