tisdag 28 april 2009

Tisdag 2009-04-28

Ibland undrar jag om man får må såhär bra, visst är jag precis som alla andra ledsen eller på dåligt humör ibland, men kontentan av mitt liv just nu är LYCKA och LIVSGLÄDJE! Jag har verkligen inget att klaga över, alla fantastiska människor i mitt liv som ger mig så mycket kärlek och omtanke har självklart en stor del i det hela men har det sista året utvecklats på ett sätt som jag är mycket stolt över. Jag har faktiskt kommit till insikt vad som betyder nåt för mig och att det mesta medvetet eller undermedvetet handlar om aktiva val och beslut. Och mitt stora aktiva val är att jag ska måbra både fysiskt och psykiskt, inga "energitjuvar" ska nånsin få ändra på detta och att "ha tid" handlar enbart om prioritering och vilja, allt går som bekant bara man vill. Det enda som jag möjligen kan sakna ibland är en "andra hälft" att dela allt detta med, men samtidigt ser jag inget behov av att "leta" utan jag tror allt sker av en anledning och just nu ska jag nog enbart njuta av allt som händer. Dessutom har jag ju en kille i mitt liv som ger mig massorav kärlek och bekräftelse, ja självklart är det "Z" jag menar. Jag får hoppas att jag en gång till i mitt liv får uppleva den där villkorslösa kärleken av en kille, en gång fick jag det men tyvärr slarvade jag bort det men det fanns nog en mening med det också. Allt är läxor och erfarenheter som gör mig till den jag är. Oj, vilket navelskådande det blev nu men är lite filosofisk idag. Igår fick jag ett sms om lite ,otion så det ser jag fram emot för jag behöver verkligen all motion jag kan få då jobbet hålle mig stilla hela dagarna och ju oftare jag rör på mig ju mer ökar behovet och med trevligt sällskap blir ju allt mycket roligare! Nu ska jag ta tag i lite bestyr här hemma då jag inte kommer ha nån mer "egen tid" innan helgen börjar. Roliga planer med goda vänner ligger på lut men dom återkommer jag till då det sällan blir som man planerat eller är det bara jag som är impulsiv tro?! ;)

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar