onsdag 15 april 2009

Onsdag 2009-04-15

Ännu en arbetsdag till ända utan några större händelser att rapportera. Förutom att det florera alldeles för mycket påskgodis på vårat kontor, tabort det omedelbart jag saknar den lilla featuren kallad disciplin!!! Det känns bättre att sluta 19 nu när det inte är mörkt när man åker hem på kvällen och jag ser fram emot att få susa genom stan på kvällen i kortärmat inom en snar framtid. Har faktiskt tagit tag i en sak idag som jag gått och gruvat mig för, jag har rensa avloppet i badkaret på hår. Så äckligt men så nödvändigt, ibland önskar jag att jag inte trivdes i långt hår för det medför så mycket mer arbete på så många sätt men har provat olika längder och långt är det som känns bäst så långt får det bli! Men nu är håret i desperat behov av klippning och färg men vilken månad som helst ska jag ta tag i det tills dess är det bara att gilla läget. Idag blev det bara en kortis till skillnad från igår, men har en såndär dag när saker och ting känns lite meningslösa men jag hoppas hitta gnistan igen och hoppas morgondagen ger mig mer att skriva om. Saknar Z så jag har abstinens får se om jag kanske träffar han i helgen eller så. Nu när helgerna är så fina så saknar jag verkligen min kompis som gärna är ute i timmar och traskar vilket jag verkligen skulle behöva känns som jag inte som jag gör annat än sitter vid mitt skrivbord och äter måste motionera mera om jag ska fortsätta trivas i mina fina nya jeans ;))

/Kram och Gonatt, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar