onsdag 29 april 2009

Onsdag 2009-04-29

Tack vare min kusin blev jag imorse uppmärksam på att det inte går att kommentera mina inlägg utan att identifiera sig med ett konto. Men nu är det fixat så nu kan ni lämna kommentarer utan att jag behöver veta vem du faktiskt är ;) Så lite feedback skulle uppskattas och släng gärna in en kommentar om det finns önskemål om det är nåt särskilt jag ska skriva om eller utveckla. Har haft en toppen dag som toppades av en spontan lunchdate med "J" hon är en riktig pärla i mitt liv, hon är som solen man blir glad och pigg av henne, tack tjejen! Har insett att min fårgelfobi är långt ifrån bra, idag störde 3 änder min frid på väg från lunchen till kontoret, jag älskar verkligen vår och sommar men avskyr alla dessa fjäderfän och att jag är så hysteriskt rädd för dom!

Soliga kramar, C!

2 kommentarer:

  1. Vad bra, nu går det ju ;)

    SvaraRadera
  2. Tur jag har dig som är så uppmärksam ;) för jag vet ju vem du är *tihi* /Kram på dig!!!

    SvaraRadera