torsdag 2 april 2009

Torsdag 2009-04-02

Jag svoooor på att aldrig börja blogga, men är ju inte mer än människa så nu har jag alltså blivit med blogg. Kanske läser nån kanske inte men eftersom jag tydligen inte kan få tummen ur och skaffe en almanacka så kom jag på den brillianta idén att blogga istället så kanske jag kan ha lite koll på vad jag gjort och vad som hänt. Och dom som känner mig vet väl vid det här laget hur mitt "teflonminne" kan ställa till det i vardagen!

Saker som jag lyckats komma ihåg idag är att gå till jobbet och hem igen, oki jag erkänner inget jag glömmer i första taget men att komma ihåg nycklar, plånbok, mobil, jobbmobil, matlåda och andra saker som underlättar en arbetsdag är ju en annan femma. Tack vare snäll kollega i tisdags fick jag lunch trots att jag borde haft matlåda med mig och dessutom kom till jobbet utan just plånbok!

Men idag har jag nog faktiskt tagit mig igenom dagen relativt missödesfritt om jag nu inte glömt eller förträngt något.

Nej nu måste jag förbereda lite saker inför helgen, har en hel del inbokat och det är bara roliga saker så längtar verkligen efter den. Ska träffa killen som stulit mitt hjärta bland annat vi har inte setts på vad jag tycker är eeevigheter men den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge!! Ska försöka ta en hel del kort och nåt kanske hamnar här man vet aldrig. Vi får väl se kanske rent av lägger upp en bild av sötnosen om det blir nåt jag tycker passar.

Nån fick mig lite rörd idag, inte så mycket för att jag fick en tidig påskpresent med posten utan mer sättet och omtanken. Blev så glad och innehållet var också jättefint, vem har sagt att mjuka paket inte kan vara roliga?! Så efter en kul dag på jobbet kom jag hem och blev ännu gladare så kontentan av dagen är glad.

Over and out för nu om jag ska få något mer gjort idag och få sova innan klockan förlåt klockorna ringer 06:45 imorrn när man sover som skönast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar