onsdag 29 april 2009

Onsdag 2009-04-29

Jaha, så var ännu en bra dag slut. Än så länge går allt enligt plan, men vi får se hur det blir i helgen, planer är gjorda men det finns inget som säger att dom inte blir ändrade efter behag :) Längtar så efter att få umgås med mina underbara vänner och älskade familj. Pratat med både mamma och pappa nu ikväll måste bara få skryta lite med hur bäst dom är utan dom skulle jag nog inte vara den lyckliga, trygga människa jag är. Nu är det bäst att jag kryper till sängs för att sova lite innan det är dags för en ny spännande dag och blir den bara hälften så bra som första delen av veckan så är det mer än nog!Känner mig så älskad och uppskattad av min omgivning så vet inte hur jag nånsin ska kunna visa hur mycket jag uppskattar och älskar dom. Det är tydligt att lever man bara med ett ärligt och glatt sinne så kommer allt det vackra och goda automatiskt!! Nej inga mer flum utlägg sova var det :)

/Kram och Godnatt, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar