måndag 13 april 2009

Måndag 2009-04-13

Vilken påskhelg bloggen blev lidande som vanligt! Fullt ös medvetslös men så skönt och skoj det varit! Torsdag så sluta jag 19 och skyndade mig hem för en "snabbdate" med "V" hon hade ett ärende i storstan och passa på att förena nytta med nöje, vilket av dom jag var tänker jag absolut inte avslöja! Vi snacka och myste innan det vardags för henne att återvända till hemtrakterna med löfte om en länge dejt vid tillfälle så det ser jag fram emot! Sen var det dags att sova ett par timmar innan klockan ringde och det var dags för en Fredag i Klockhammar, myyyyyysigt vi njöt av det fina vädret och påbörjade lite projekt och avslutade med att grilla lunch innan det var dags att ta sig tillbaka till stan för mer grillning med goda vänner som jag inte sett på ett tag även kvällen kändes lyckad om än aningens sen, jag är inte alltför kaxig dagen därpå när jag lägger mig vid 04 på morgonen och väcks av att min nattgäst hojtar om att jag måste stänga av klockradioalarmet som jag inte ens hört! ;) Jaja lite seg men vid gott mod var det dags att förbereda en lördagkväll med grillning och mys vilket kändes väldigt lyckat jag antar att betyget på maten var gott då den var avsedd för 7personer och vi bara var 5 men ändå gjorde slut på det mesta! Kvällen avslutades på Harrys.Igår unnade jag mig en ganska lugn dag med lite småpyssel och en hel del sms. Måste nog snart skaffa ett bättre abbonemang för sms för just nu ligger jag garanterat i riskzonen för "smstumme" men ME LIKE ALOT!
Idag Måndag har jag tillbringat större delen av dagen i Garphyttan där vi myst ätit god mat och bara njutit av att vara tillsammans, dessutom är mina nya jeans upplagda så nu har jag ääääntligen ett par jeans jag trivs med igen! Men borde städa och rensa mina garederober samt påbörja färden mot en riktig "walking closet" men men allt har sin tid som jag brukar säga. Nu ska jag ta tag i lite små måsten här och förbereda för en ny vecka som innebär 10-19 på både gott och ont. Dessutom gav mig en vän lite att fundera på och jag blir så ambivalent när saker man anat faktiskt är sanna, men en sak är säker en handling kan säga mer än tusen ord!
Mot "måstena" ... over and out for now /Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar