torsdag 28 maj 2009

Torsdag 2009-05-28

Idag har jag varit på lite sämre humör men man kan inte vara på topp jämt, tydligen! Är med skräckblandad förtjusning jag ser framtiden som är totalt oviss, men ska börja med och "landa" lite söka lite jobb och tjata lite på mitt kontaktnät. Men visste jag bara att det löste sig till hösten skulle jag njuta av att vara hemma i sommar med vovven och träffa alla underbara vänner och familjen. Dock lystes min dag upp lite av ett visst "ögongodis" och det lever jag på nu flera timmar senare! Funderar allvarligt på att bekänna att jag är nyfiken och se om han är det också har ju egentligen inget att förlora mer än lite stolthet om det skiter sig. Fick veta idag att dom jobb jag vänta besked på inte blev nåt så nu är det bara att "ge sig ut i djungeln" igen men tanken på att starta eget ligger fortfarande och gnager skulle så gärna vilja försöka! Men nu har jag ju både mig och Mira Mys att försörja så måste alltid tänka två gånger. Men vilken känsla att ha nåt eget!! Jaja, en sak i taget ikväll ska "mys" och jag vara själva hemma och bara fixa lite måsten och slappa i soffan ser fram emot det!

//Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar