söndag 3 maj 2009

Söndag 2009-05-03

Helgen bara rusa förbi och jag har gjort massor av trevliga saker, igår blev det en hamburgare och några öl på Pitcher´s lite spontant mycket trevligt men tyvärr håller inte min nacke då den gör ont som sjutton men en varm dusch och lite massage kanske kan pigga upp den. Idag är det dags att deklarera och börja förbereda för en ny vecka av jobb och nöjen. Inatt fundera jag på hur man gör för att både äta kakan och ha den kvar. Jag tycker det är supermysigt att lägga mig ihop med någon och vakna med någon men sova vill jag göra själv då jag sover bäst ensam, hur fixar man en sån ekvation?! Nu ska jag ta tag i dagens måsten så att jag med gott samvete kan ta en skön avslappnande kväll inför en ny vecka. Kanske kommer ytterligare inlägg innan dagen är slut, beroende på hur den urartar ;)

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar