tisdag 26 maj 2009

Tisdag 2009-05-26

Haft en toppen dag på så många sätt som jag tyvärr inte hinner skriva om ikväll då jag är helt färdig efter på tok för lite sömn igår natt! Älskade Mira Mys gör mig som alltid varm av kärlek och ödmjukhet. Z kom en sväng ikväll och jag ser verkligen fram emot att ha han som gäst nästa vecka medans hans husse och matte roar sig på Sweden Rock. Sofia min nya dagmatte till "mysen" ska hålla mig sällskap med vovvarna en del och det ser jag fram emot! Tack alla ni som gör mina dagar så fina och får mig att känna mig mer älskad än jag förtjänar! Vad som än händer med dom "lösa trådarna" så känns ingenting omöjligt och jag blir stark tack vare all kärlek och vänskap som värmer från väntade och oväntade håll!

/Gonatt kram löjigt lyckliga, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar