torsdag 7 maj 2009

Torsdag 2009-05-07

Ooooootroligt! Saker tycks lösa sig av sig själv, vad är det som händer hur kan saker bara lösa sig, men klagar absolut inte! Så numera står inte laga cykel på min "att göra lista" men visst måste jag låta nån titta på den för frisk är den inte men den tar mig till och från jobbet och det tackar jag för! Sen finns det kanske inte nån störra anledning att oroa sig för jobb heller har lite lösa trådar som vi får se vad som händer med och det är på gott och ont jag ser fram emot att jobba i sommar då jag faktiskt kan tänka mig en sommar med pojken i mitt hjärta som jag trevligt nog ska träffa ikväll!! :)) Har idag dessutom haft en urmysig lunch med J.S. hon är så himla gullig och rolig var kommer alla underbara vänner ifrån?! Har dessutom skaffat mig ett "span" underhållande söt och trevlig men kommer behålla det som just det, ett ögongodis som piggar upp min vardag, ska erkänna att jag inte ens vet om han är singel men saksamma han fyller sin "uppgift" de vill säga nåt att vila ögonen på när livet kanske känns mindre spännande :) Jag var duktig igår kväll, jag har "veckohandlat" och börjat förbereda för en lugn och skön helg med Mira Mys (8årig Husky dam) där vi bara ska ta det lugnt och träffa trevliga människor som vill klappa och mysa med oss! Jag vet att det var evigheter sen jag la ut några bilder i bloggen fast jag lovat, bla. på uteplatsen men allt har sin tid så "sitt lugnt i båten" så dyker bilder upp. Nu är det snart dags att byta om och åka till J för att motionera och pussa lite på Z. Känns som jag flyger fram på små rosa moln av lycka men kan bara inte sätta på fingret varför allt känns så "tipptopp" är ju egentligen inget speciellt som händer.

//Over and out för ikväll, kram C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar