söndag 24 maj 2009

Söndag 2009-05-24

Ytterligaren en helg har förflutit, blev inte riktigt som jag tänkt men nästan. Lördagen förstördes av halsont och kände mig allmänt orkeslös så blev en lugn dag som avslutades med lite grillat och trevligt sällskap. Söndagen har varit ritktig slapp, men på eftermiddagen blev det en tur till arctic howler´s där vi släppte ihop mina favorithundar Mira och Zeke det gick över förväntan och både jag och "J" blev så glada och även Miras ägare kan andas ut för nu kanske vi kan se en ljusning på hennes bekymmer med att vara ensam och kan börja tro på allvar att sötnosen kan stanna här för gott. Men det är några små "hinder" innan vi är i mål. Jaha, denna vecka kan det bli ett bra eller dåligt besked om jag får jobb här i stan eller ej men på nåt sätt har alltid mitt liv löst sig hittills så orkar inte bekymmra mig så mycket om sånt jag inte kan styra över. Däremot så kan jag inte släppa tanken på en viss "pojke" han har verkligen gjort intryck på mig och jag fattar inte hur man gör när man vill "fånga någon" som man egentligen inte känner. För misstänker att kliva fram och säga att man blivit nyfiken på nån lätt kan klassas som ren dårskap å stackaren i ren förskräckelse skriker och springer åt andra hållet!!!Hmm, så han förblir nog ögongodis en tid till såvida han inte tänker samma sak och gör något åt detta. Varför ska det vara så svårt att ge en komplimang, som det faktiskt är!!!! Bra tips på att fånga söta pojkar efterlyses ;) Nej dags att krypa till sängs är ju arbetsdag imorrn.

/Godnatt kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar