måndag 4 maj 2009

Måndag 2009-05-04

Idag blir det ett tidigt eller sent inlägg hur man nu väljer att se på det och jag är på tok för pigg för att sova men är ju inte allt för många timmar innan klockan ringer och det är dags att gå till jobbet igen. Har nästan saknat det lite, känns som evigheter sen jag var där sist. Och efter jobbet imorgon får jag träffa pojken i mitt hjärta igen och mysa massor! Dessutom får jag trevligt promenad sällskap i venaspåret efter att jag gått av mitt pass klockan 19, hoppas jag inte somnar gående då eller så ;) Är nog ganska trött trots allt men man blir väl det efter en så perfekt helg med så mycket underbara människor. Imorrn har jag dessutom en mysig lunchdate att se fram emot också klockan 14:00 på Java! Vart ska jag göra av alla glada vårkänslor, känns som jag har varm sockerdricka i hela kroppen!! Tack alla ni som givit mig en sån perfekt helg och så mycket possitiv energi!!!!!!

/Varma godnattkramar, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar