fredag 22 maj 2009

Fredag 2009-05-22

Som vanligt blev ju inte onsdaglvällen riktigt som jag tänkt mig, det blir det ju nästan aldrig. Men inget negativt en myyyycket snäll"A" satt hemma hos mig medan jag och "T" plus en "T" till var på Rydell & Quick på Frimis, tack tjejer för en supertrevlig kväll. Var dock aningens sliten på torsdagförmiddag men det vara värt varje minut :))) På Torsdag blev det ganska lugnt och en del "måsten" bla. hämta vi foder till Mira Mys hemma hos mamma och pappa, min moster och hennes kusin var där också så Mira fick godis och klappar av alla och njöt i fulla drag av uppmärksamheten. Mamma skämde bort Mira alldeles för mycket som vanligt, men hellre det än att hon vore rädd eller tyckte illa om henne. På kvällen tog vi det bara lugnt och jag försökte få Mira Mys att förstå att vara hemma själv kan vara nåt skönt och avkopplande men hon är svårövertalad den där damen! Jaja, lever fortfarande på hoppet att det ska ge med sig. Idag var det jobb igen, men känns inte som fredag men otroligt skönt att så är fallet, ser fram emot en helg utan allt för mycket planer och vem vet kanske "Mr ögongodis" visar sig när man minst väntar sig det! Men men än så länge har jag inga större förhoppningar om några framsteg utan njuter av "utsikten" och bidar min tid :P Men ojoj, den killen kan verkligen lysa upp min dag med sin blotta närvaro!!!

/Kram, C - från himmel nr7 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar