måndag 25 maj 2009

Måndag 2009-05-25

Måndag igen och solen skiner, helt underbart kunde iofs. vara ledig också men det kan jag ju vara nästa vecka så känns inte så problematiskt att behöva vara på jobbet fyra dagar till. Det enda som är lite trist är att jag saknar ihjäl mig efter Mira Mys när vi inte kan vara tillsammans, men idag är hon hos Sofia och myser så det känns bra! Ikväll ska jag hjälpa Sofia med hennes dator hoppas det inte är allt för invecklat så att jag kommer hem skapligt, börjar 08 imorgon bitti så kvällen blir inte så lång om jag ska orka upp när klockan ringer. Mitt "ögongodis" har visat sig idag också och som vanligt får jag total tunghäfta och vill bara gömma mig, hur kan det vara så? Jag som nästan aldrig är blyg får tilt i hjärnan och kan inte ens uppföra mig som folk. Han måste tro jag undviker honom, har ju hänt förr att killar tror jag ogillar dom av nån anledning för att jag är så hopplös när det är nån jag är nyfiken på! Nej ingen idé att grubbla det som händer det händer tror att det finns en mening med det mesta! Nu har jag ialla fall börjat förbereda mig mentalt på att vara hemma i sommar och hoppas det dyker upp nåt trevligt jobb i höst såvida ingen ringer och erbjuder mig en fast tjänst eller så. Måste köpa en trisslott nån dag det sägs att har man otur i kärlek får man tur i spel, vem vet kanske vinner en rejäl slant till sommaren :) Jag är nog lite tokig som är så lycklig fast så mycket är lite upp och ner i min värld just nu men Mira har en stor del i den lyckan, älskar henne skamlöst och vill inte vara utan henne för allt i världen!

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar