onsdag 6 maj 2009

Onsdag 2009-05-06

Behöver jag säga att jag har ComHem och blev totalt "disconnectad" igår?!
Jaja, sånt är livet dessutom ser det ut som att jag kommer "stå till arbetsmarknadens förfogande" from 1 Juni men det var ju inte helt oväntat möjligen lite taskig time:ing. Men vet ialla minst en som blir glad om det nu blir så! Var inte alltför många saker som gick på räls igår snarare tvärtom och imorse fortsatte det med att cykeln "skar ihop" på väg till jobbet. Men det finns bara två alternativ deppa ihop och tycka allt är pest eller att skratta åt eländet bryta ihop och komma igen, jag valde det senare är ju ändå saker jag inte kan påverka så bättre att lägga energi på det jag KAN påverka. Så numera finns på min "att göra lista", laga cykeln, söka jobb, byta internet/telefoni leverantör. Men idag har faktiskt varit en dag över förväntan och den toppades med en trevlig lunchdate med kusin vitamin på Java, så nu hoppas jag på favorit i repris vid tillfälle. Ikväll ska jag åka och handla inför resten av veckan och den kommande helgen så att Mira och jag kan njuta av varandras sällskap utan alltför många måsten och krav. Hon är en snäll och tålmodig dam men vill ju bara ha kul när vi ses. Imorrn är det dags att träffa Zötnosen igen och promenera med trevligt sällskap, längtar redan! Visst är inte allt perfekt för tillfället men det kunde också vara så mycket värre, så är fortfarande löjligt glad för att jag är jag och att människor i min omgivning älskar mig ändå.

/Kram, C!

1 kommentar:

  1. Det var skoj att ses igår :)
    Hoppas du får ordning på cykeln snart!

    Kram Victoria

    SvaraRadera