måndag 4 maj 2009

Måndag 2009-05-04

Jag är lite av ett citatfreak och har några favoritcitat i mitt liv som gör att man kanske förstår lite bättre varför jag är som jag är, några av dom är
"Dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i"
"There are no regrets in life, just lessons"
sen går ju livet sällan spikrakt men jag försöker hela tiden utmana och utveckla mig själv och ett annat citat som också hänger med i mångt och mycket är
"Man står alltid sig själv närmast tills man får barn"
Samtidigt som jag är ganska cynisk vad det gäller tvåsamhet och kärlek på grund av alla dessa varianter och försvar till tvåsamhet och kärlek som jag sett så blir jag så ledsen att det är just så. Jag är övertygad om att alla vill ha tvåsamhet men har man en gång varit ensam i en tvåsamhet så blir man rädd och det kan jag så väl förstå. Men hur rädd man än är så har man ibland inget val för utan den man brinner för är man ingenting och då spelar det ingen roll hur ont det än skulle göra om man faller utan att nån fångar upp en. Nu är det bara ett fåtal timmar kvar innan dagen är slut och jag ska ut och motionera i trevligt sällskap, tyvärr blev ju min lunchdate idag ombokad men då har jag nåt att se fram emot på onsdag :) En rolig sak varje dag är perfekt, att varje dag få vakna och veta att det ska hända nåt roligt är det bästa jag vet!!
//Glada spirande vårkramar, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar