måndag 1 juni 2009

Måndag 2009-06-01

Jag vill börja med att säga till "U" tack för sällskap och hjälp med dom fyrbenta!Lite annorlunda att jag nu faktiskt är arbetslös utan en enda plan eller aning om vad som händer nu. Har aldrig hänt tidigare men är lite utmanande också, kanske blir det till och förverkliga lite planer som funnits eller så blir det jobb nånstans förr eller senare. Drömmen är att få veta nu i Juni att jag får jobb i September .. men är väl ungefär lika troligt som att vinna på triss. Har inte riktigt hunnit "landa" men den här veckan får jag "lata" mig. Har ju "Z" på heltid hela veckan plus min Mira så lite passande och fix och trix blir det ju, men än så länge är dom exemplariska. Efter denna vecka är det dags att ta tag i alla "borden & måsten" ;) Faktiskt inte hunnit spana efter mitt ögongodis idag men vem vet kanske han dyker upp på ett eller annat sätt i veckan. Hoppas att detta kan bli en kanon sommar med nya möjligheter på alla plan! Ska ialla fall försöka umgås en hel del med vänner och familj nu när det är lite mer än bara helgerna som står till förfogande. Sen ska jag försöka motionera en del då det inte finns nån ursäkt med två hundar som sällskap!

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar