torsdag 4 juni 2009

Torsdag 2009-06-04

Dagarna bara rinner iväg, tycker inte att jag gör speciellt mycket men vips så är dom slut! Jag saknar vekligen mina gamla kollegor på "firman" lite tomt utan alla roliga kommentarer och upptåg och ibland "tyngre diskussioner". Men tack och lov har jag urfina vänner och familj som ser till att jag inte känner mig alltför ensam och hundarna Zeke och Mira gör mig sällskap i det mesta. Dock är dom inte alls sugna på att gå ut idag utan sover som små barn och lyssnar inte ens till orden "gå ut" men snart ska dom få en promenad så att det inte händer nån olycka när dom ska vara själva en stund. Jag har nämligen kommit över ett ps2 och nu ska jag köpa mic;ar så att vi kan leka med singstar och förströ oss, en liten längtan jag länge haft och nu är det äntligen realitet!! Men först ska alla byråkratpapper postas till diverse instanser så att jag kanske kan få lite statligt bidrag för att överleva ekonomiskt tills nåt jobb dyker upp. Ikväll ska jag åka förbi en god vän senmånga år tillbaka och låna lite singstar skivor så jag hoppas jag inte blir vräkt innan lördag ;)) Dags att ta tag i alla "måsten" så att jag kan "leka" snart!

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar