onsdag 10 juni 2009

Onsdag 2009-06-10

Idag har jag inte gjort många vettiga knop, varit ute med vovvarna, fikat en snabbis med Z´s matte när hon hämta han. Jag är sjukt lat men kan man inte få vara det ibland? Jag anser att det är en liten lyx man kan unna sig ibland, särskilt när vädret är så trist. Men jag har faktiskt sökt ett jobb, vågar inte riktigt hoppas men vill gärna ha det då det rent praktiskt skulle lösa många av mina praktiska bekymmer med att ha hund å jobba hel samt att det är en fast tjänst. Jaja, vi får väl se om jag kallas till interjuv i Augusti då rekryteringen ska påbörjas eller om det dyker upp nåt annat spännande, känns inte som "min" bransch är påverkad av lågkonjunkturen så mycket tack och lov. Har även haft en hel del tid och fundera över pojkar och det finns "nån" i min omgivning som jag tänker lite extra på, men tror inte ens han tänker i samma banor, ögongodis och annat i all ära men den jag vill dela en framtid med MÅSTE kunna se mer än en vecka framåt och inte bara se den romantiska sidan av en relation utan även den praktiska! Jaja, först ett ordnat liv sen får tiden utvisa hur resten blir. Men ska fortsätta njuta av mina goda vänners och familjs sällskap under sommaren så får väl tiden utvisa om det finns nån som kan värma mig när hösten kommer ;)

/Kram och Godnatt, C!

3 kommentarer:

  1. Nu var det länge sen du skrev når...

    SvaraRadera
  2. Skrev nåt, menar jag ju!

    Kram kussen

    SvaraRadera
  3. Hmm... undra hur många ggr jag läst ditt senaste inlägg nu? Jo, 1 gång... tyckte det räckte bra! :-D men skriv gärna nå nytt... *smile* KRAM!

    SvaraRadera