tisdag 9 juni 2009

Tisdag 2009-06-09

Känns som måndag idag men det är ju tisdag, kan iofs bero på att min älskade daghund var hemma igår med sin familj och både Mira och jag sakna honom SÅ! Han är så cool (som på bilden där han i lördags vägra sitta med oss tjejer)

, men idag var han lite hängig och varm om nosen på eftermiddagen när han skulle hem. Hoppas han inte blir sjuk eller nåt, jag borde nog verkligen ha två hundardels för jag trivs så bra med det och Mira mår bättre då. Men envetet ska jag fortsätta ensamhetsträna henne jag vill ju behålla henne för allt i världen!! Dagen har varit förhållandevis lugn men imorrn finns det en hel del "måsten" blandat med kul igen. Ikväll ska jag dammsuga och köra en maskin tvätt så att jag slipper skämmas imorrn om jag får besök. Fick ett mail från en ex. kollega idag å vad jag skanar dom allihop!! Kanske borde ta mig dit och växla några ord vid tillfälle men vi ska försöka få ihop en fika snart och DET ser jag så fram emot! Nej lite mat och sen avverka måsten var det!!!

//Kram, kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar