torsdag 30 juli 2009

Torsdag 2009-07-30

Idag var vi visst lite trötta jag å Mira för vi gick inte alls upp när vi skulle utan sov i det längsta och kom inte upp och iväg förrän J,T och Z ville bli uppmötta som planerat för en promenad med vovarna och en lunchdate på pizzahut *mums* Efter att vi sagt hejdå var jag "tokmätt" och ville inget hellre än hem och sova men blev lite snack med Mamma och sen Ann och vips var det dags för U att dyka upp så att vi kunde åka till Karlskoga och hämta mina dynor till utemöblerna som jag hittat på blocket. Resan gick som den skulle och hon jag köpte dom av var jätte trevlig och att hon sen blev betagen i Mira (jag förstår henne mer än väl) gjorde inte saken sämre. Så nu är jag lycklig ägare till fem tjocka fina dynor bara dynlåda kvar sen är det projektet slut. Mira är verkligen en riktig pärla i mitt liv hon skänker så mycket glädje och kärlek så varje dag med henne är en gåva min älskade kloka hund. Är såå tacksam att Ann med familj ställer upp så snällt och svarar på alla mina frågor och funderingar för när det gäller M är jag en riktig kycklingmamma och vill att hon ska ha det perfekt hela tiden. Nästa vecka ska vi åka och hälsa på dom och titta på deras nya valpar bland annat. Man kan se dom på kort på http://www.arctic-howlers.se/ Nu är det snart dags för mig och M att ta en sista kvällspromenad för imorrn kl. 09 ungefär s kommer Pappa och då ska vi avsluta ett annat projekt jag pysslat med och har jag riktig tur så avslutas ett till men det får vi se hur det är med tid och ork.

/Kram och Godnatt, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar