onsdag 8 juli 2009

Tisdag 2009-07-07

Hej! Här kommer resultatet av vad jag gjorde igår, mitt nya sminkbord och imorrn blir det IKEA och shoppa ytterligare prylar för att komma närmare en fin klädkammare!



Idag har jag varit ensam hemma hela dagen måste vara den första nästan sen jag blev arbetslös, och då har jag tvättat, städat, bäddat med nya lakan i sängen etc. med andra ord klarat av så mycket måsten som möjligt så att jag kan fortsätta förbättra och modifiera mitt boende vilket är mycket roligare. Imorrn däremot blir det full snurr, får gå upp tidigt för att först ta hand om all ren tvätt sen blir det att åka och handla lite tillbehör till lunchen jag ska bjuda Johanna på, trevligt med sällskap till maten! Efter lunchen blir det att snabbt plocka undan och ge sig iväg till IKEA med "T" och shoppa loss sen på kvällen ska jag följa med henne under ett arbetspass, så känns som jag har en toppendag framför mig med superbra vänner! Dags för sängen nu så att jag verkligen fixar ett dygn utan att somna ;)

/Kram & Go´natt, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar