måndag 13 juli 2009

Måndag 2009-07-13

Hej hopp!! Och det var just vad det blev igen, ett hopp! Mycket hände hela tiden tack vare underbara vänner och familj!!! Klockan har passerat läggdags för evigheter sen men jag ville bara skriva några rader medans jag hoppas John Blund ska komma och natta mig, "sovkompisen" snarkar sen länge tillbaka men jag är rastlös. Bilderna från lastbilsturen tidigare i veckan blev inte så bra men sååå roligt som jag hade så hoppas jag att det blir fler gånger och bättre kort :) Helgen har varit kanon i mångt och mycket igår var det supermysigt med sällskap av "T.E", efter en liten godisskåls miss av mig så blev det tyvärr ingen utgång men jag hoppas det kommer fler gånger. Idag var jag över med "T.E´s" grejer och fick för första gången se hennes mysiga pyssliga lägenhet säger bara, precis min smak men är inte förvånad eftersom vi har väldigt lika smak särskilt på inredning och kortetuier *fniss* Källen avrundades med trevligt sällskap av en vän från förr som verkligen ger mig en energikick undra hur jag lyckats få alla dessa fina människor runt omkring mig och att dom stannar kvar!!! Nej nu ska jag krypa ner och förhoppningsvis sova gott och hoppas på en bra start på veckan.

Gonatt kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar