onsdag 8 juli 2009

Onsdag 2009-07-08

Tiden bara rinner iväg, kom naturligtvis inte upp i tid imorse men oj vad man kan få mycket gjort på kort tid när man måste ;) Så nu har Johanna varit här på lunch och hon gilla min mat som tur var så jag slapp skämmas, blir jag hemma länge till så ska jag bjuda på lunch fler gånger så mysigt med besök av fina vänner. Nu ska jag bara "fixa till lite" så bär det av till Ikea och spana saker som kan få hemmet att bli mysigare och hoppas jag hittar en bra spegel till sminkbordet. Efter Ikea blir det raka spåret till "T´s" jobb och sen drar vi iväg, ska bli spännande och roligt att tillbringa en heldag/natt med henne för i det sällskapet har jag aldrig tråkigt!
Rapport om natten kommer imorrn, ska försöka ta lite bilder.

/Kramis, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar