onsdag 22 juli 2009

Onsdag 2009-07-22

Tiden bara rinner iväg, vet inte vart den tar vägen! Mycket roligt händer hela tiden och underbara vänner omger mig, så även om inte allt är perfekt så finns det inget att klaga på överhuvudtaget!! En lång summering av den dryga veckan som gått borde vara på sin plats men jag fixar inte det, dels för att jag inte kommer ihåg allt i kronlgisk ordning och dels för att klockan som vanligt är alldeles för mycket. Men nu kan jag äääääntligen säga att Mira är min även på pappret, och det känns så fint om än nervöst då jag inte vet riktigt hur det kommer och gå den da jag ska börja jobba igen. Men då håller förhoppningsvis Z henne i schack så hon inte alltför ljudligt uttrycker sin vrede över att matte har mage att lämna henne ett par timmar.
Mira och några riktigt fina vänner plus mamma och pappa har verkligen varit räddningen på många sätt den här sommaren, jag har inte behövt känna mig ensam eller bortglömd och fått chans att känna mig behövd och väldigt ompysslad!! På fredag ser jag fram emot en kväll på räkbåten med goda vänner och Mira ska få åka på sin första övernattning hos mamma och pappa, ska bli spännande och se hur det går. Nu borde det inte heller vara allt för lång tid kvar innan jag vet hur det blir med jobb hoppas jag, drömmen är att få börja i slutet av Augusti eller början av September om det nu blir aktuellt men är ingen idé att oroa sig över sånt jag inte kan styra över, men magkänsla säger mig att det löser sig till det bästa och min magkänsla har även gett mig andra hintar men dom handlar mer om känslor och relationer och dom håller jag för mig själv än så länge kanske väljer jag att dela med mig av dom, kanske inte.

/Kram och Godnatt, C!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar