måndag 5 mars 2012

Vuxenpoäng!!!




Dags att ta nya tag i bloggandet, mycket har hänt och förändrats. Min underbara pojkvän R och jag har skaffat hus!! Vuxenpoäng så det bara skriker om det, att vi tillsammans redan har volvo och vovve spär helt klart på. Jaja, vi är svenssons så en husvagn finns såklart också :) För precis en vecka sen köpte vi hus, urfint och självklart med pool och uterum. Så nu är det knappt tre månader så är vi äntligen sambos på heltid, eller ja ialla fall våra grejer. R är ju som vanligt borta och jobbar söndagkväll till torsdagkväll men det är ju ingen hemlighet så jag tror att jag vet vad jag ger mig in på. Så med skräckblandad förtjusning är det dags att påbörja grovarbetet med att rensa ut allt som ska slängas och packa det som inte behövs innan flytten. Som jag alltid sagt, den dag min lägenhet känns tipp topp så kommer mitt drömhus dyka upp och så blev det också. Så nu ska vi börja om från början med lättare renovering och resan till att få huset precis så som vi vill ha det. Tänkte nu hålla alla nyfikna uppdaterade genom bloggen. Än så känns husköpet ganska overkligt, men jag vet att dom här månaderna kommer gå superfort och snart bär det iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar