torsdag 15 mars 2012

Underbara torsdag kvällen som viks för älskling & pälskling!

Älskar verkligen tordagar numera, då kommer min underbara blivande sambo hem och stannar till söndagkväll, att ha det så har självklart både för och nackdelar men en stor fördel är att jag blir "nykär" varje helg! Och att flytta ihop kommer ge mig stora möjligheter att skämma bort honom lika mycket som han skämmer bort mig. Just nu känns det inte som vi har så mycket annat i huvudet än flyttplaner och praktiska funderingar på allt mellan himmel och jord men klagar inte är ju halva grejen med att äntligen få ett gemensamt boende och ännu mer gemensamt liv. För just nu kan jag allt som oftast tjura över detta rännande mellan våra lägenheter och att saker alltid tycks befinna sig i den lägenhet vi inte är i för stunden. Men nu ska jag bara jobba en dag till innan det är dags att ta helg på allvar och umgås, fast nu blir det att sova så kanske jag håller mig vaken till 22.00 eller nåt innan tröttheten kommer däcka mig och jag får lyssna på älskling och pälsklings snusande. Inatt får jag nöja mig med pälsklingens snusande eftersom torsdagnätter och fredag dag än så länge är hans egentid.

/GodNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar