måndag 19 mars 2012

Nu har vi startat!!

Haft en underbar helg i vanlig ordning med min pälskling och älskling. I Lördags var vi på äventyr till R´s syster, svåger och deras lilla tjej. Mycket mysigt och trevligt så de hoppas jag vi gör om snart. Tyvärr fick vi lämna pälsklingen hemma då systern eventuellt är allergisk mot Mira, men vi hoppas det ska kunna gå bra men vi ska testa succesivt. Men Mira klaga nog inte då hennes hundvakt S mer än gärna skämde bort henne. Det var inte allt för länge sen R´s syster med familj flytta in i sitt hus så turligt nog för oss som fick ärva deras flyttkartonger vilket var ett välkommet tillskott för det kommer gå åt väldigt många det är då en sak som är säker!! R packade sina första 9 i helgen och jag har inte börjat än men jag ska sätta fart jag också så det inte blir panik i slutet som det lät blir för tidsoptimister som mig. Nu är en ny veckan igång och jag hoppas verkligen att den ska gå snabbt, har nämligen tagit ledigt på fredag så att vi ska få njuta lite extra alla tre. Sen har jag börjat med mina promenader igen och nu hoppas jag att jag får vara frisk så dom blir av helst varje dag och kan få mig att må ännu bättre!!

/Go´natt från Cissi & Mira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar