söndag 2 januari 2011

söndag 2011-01-02

Dagen är en blandning av slöa och småfixa. Dels ska det förberedas lite matlådor inför veckans två arbetsdagar, sen håller jag på att gå igenom allt som ska handlas på onsdag för mina "småprojekt" ska bli klara och jag kan komma framåt i det stora projektet att få min perfekta drömlägenhet så långt det är möjligt vill säga eftersom det är en hyresrätt och allt inte går att ändra på. Och nån gång i år kommer jag ÄNTLIGEN få mina nya tapeter i alla rum, sen lämnar väl i och för sig badrummet lite övrigt att önska men dom viktigaste ytorna är ändå hall, kök och vardagsrum där den största tiden tillbringas. Behöver även tvätta lite och ta en dammsugarvals så jag slipper börja veckan med det. Ska även ta mig en sväng ner i källarna och ställa undan lite småsaker. Med andra ord det finns precis hur mycket som helst att göra MEN ska även slappa, läsa min bok och ta ett par sköna turer med pälsklingen innan dagen är till ända. Jag hoppas mitt lugn och harmoni håller i sig och att jag får fortsätta känna mig såhär lyckligt lottad en lång tid framöver!!

/Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar