lördag 1 januari 2011

Lördag 2011-01-01

GOTT NYTT ÅR och god fortsättning! Idag har ett nytt år tagit sin början och det ska bli så spännande att se hur det kommer bli, förhoppningsvis blir det bra mycket bättre än 2010 på många sätt. Tiden bara rusar fram och det finns mycket att tag i och mycket att se fram emot. Kvällen igår var verkligen urmysig med fina vänner och nya bekanta. Kvällen slutade lite oväntat men slutet gott allting gott. Jag börjar redan nu känna förändringarnas vindar blåsa och det ska bli spännande och se om jag kan styra dom fullt ut dit jag vill! 2010 gav mig verktygen att få det liv jag behöver och under 2011 hoppas jag lära mig använda dom och se en framtid jag vill ha ta form! Det finns så många underbara människor omkring mig och jag är så tacksam för all välvilja och hjälpsamhet, naturligtvis är min avsikt att ge lika mycket tillbaka efter bästa förmåga. Nu ska jag åka och hämta hem min underbara "pälskling" som tillbringat nyårsnatten hos mina supersnälla föräldrar. Sen blir det fika med en vän som för tillfället inte har det lika bra som jag, men hoppas kunna ge henne lite styrka i eländet och en axel att luta sig emot. För även om saker och ting inte alls blir som man räknat med så går det alltid att göra nya kalkyler och få minus att bli plus beroende på vad man aktivt väljer att tro på. Nej mot Garpis och krama om dom tre jag älskar mest i hela världen!!

/Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar