onsdag 19 januari 2011

Onsdag 2011-01-19

Vilket liv vi har jag och min pälskling, vi bara njuter och myser av att ha det bra. Alla underbara människor som finns omkring oss gör ju inte saken sämre. Just nu händer inget speciellt, eller kanske lite men vi får se om jag har rätt eller fel i min magkänsla ;) Veckan börjar lida mot sitt slut och planerna för helgen gör mig så glad så jag hoppas att det blir bra alltihop. Fredagen ska avslutas med lite god mat och trevligt sällskap. Lördagen startar tiiiiiidigt men eftersom målet är en slalomanläggning så är jag villig att kliva upp hur tidigt som helst för att få en dags åkning i trevligt sällskap. På söndagen ska det slappas och njutas av en ledig dag ihop med pälsklingen som åker till mina föräldrar och blir bortskämd fredagkväll till lördagkväll. Nu är det snart dags att vara lite social på kvällens sista sväng med pälsklingen, innan vi får våran skönhetssömn. Även om dagarna är toppen så är jag rätt kvällstrött men att börja 08 två dagar i veckan underlättar helt klart! Den som mynta uttrycket "efter regn kommer solsken" hade väldigt rätt även om det såg riktigt lurigt ut ett tag. Är en sån lättnad att känna mig pigg, frisk och levande igen!
/Kram och godnatt från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar