torsdag 27 augusti 2009

Torsdag 2009-08-27

Ojoj, dessa hormoner hos våra undebara hundar har hållit både mig och Johanna alerta ett par dagar men idag verkar det vara lugnt igen *pustar ut!* Annars har det varit rätt lugnt har pysslat lite hemma och imorrn blir det ett par sista "måsten" innan helgen kan anas och lugnet (hoppas jag) infinner sig. Kan tänka mig att en basilika file gryta kommer sätta oss i helgstämmning och vem vet kanske även en glas rött till den! Ser verkligen fram emot att få kyl och frys laddade igen så man slipper känna panik inför vad som ska ätas och vad som måste handlas innan. Nu ska jag ta en kvällspromenad och se om mina tankar klarnar och frågetecknen rätas ut, för om jag inte anar alldeles fel så är det nån som vill ha svar av mig som jag inte kan formulera än, men Mira promenixarna löser det mesta. Tack och lov för vääääärldens bästa hund, vad vore jag utan henne!! Just nu sover hon gott i soffan och om ett par timmar gör matte detsamma men förhoppningsvis i sängen!

/Kvällskram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar