tisdag 25 augusti 2009

Tisdag 2009-08-25

Ja må hon leva,ja må hon leva ... nej nej tok heller inte jag den fina vännen Johanna fyller år idag GRATTIS!!! Men vad gör stackaren på sin födelsedag jo hon opereras men tack och lov ingen större grej så jag sitter bara här nu och väntar på att hon ska ringa och be mig hämta henne så vi kan äta lunch å ha en trevlig stund ihop innan Peter kommer och hämtar henne och Z. Ja det där med hundarna är en historia för sig, igår märkte jag att Mira höglöpte och det gjorde Z med, ojoj det blev lite stökigt en stund då Mira bestämmt sig för att Z inte "dög" åt henne så knappt innan han gett henne en blick morra hon och betedde sig som världens lilla bitch, underhållande men inte för stackars Z. Så en snabb lösning vi bytte vovvar, Johanna tog med Mira till jobbet å Z mös här hemma med mig, nåja lukta sig tokig tills vi gjorde en liten utflykt så han skulle få lugna ner sig, inte för att det hjälpte så mycket men men idag är han lugnare, men så har ju min underbara Mamma Mira hela dagen idag så att ingen blir skadad av alla dessa hormoner!! Själv höll jag på att sätta luften i fel strupe ett gamalt ögongodis dök upp på min datorskärm, hmm dreglade lite lätt hyperventilerande en stund och insåg att life goes on, men *gah* den pojken är snygg, sexig, smart och allt annat han med stort H ska vara men sen är han nog inte singel heller. Saksamma just nu är ju det mesta i mitt liv flytande så ska nog räta ut mina frågetecken i livet innan jag dessutom ger mig ut på "singelmarknaden" igen. Men ska absolut inte klaga för som vanligt så har jag det ganska bra och goda vänner och familj som är så fina så fina!! Nej nu får hon vara klar snart, jag är hungrig!! Ska passa på å avverka nån punkt på "aktivitetslistan" i brist på bättre ... hörs!

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar