fredag 28 augusti 2009

Fredag 2009-08-28

LYCKLIG!! Vilken känsla, även om mitt liv inte är perfekt så är det bra nära!! Jag känner mig nästan berusad men av lycka, att få vara frisk, ha underbara vänner, lite ögongodis och människor som bryr sig om mig för den jag är och inte för något jag förväntas vara. Och när man får höra smicker och omtanke minst en gång per dag så kan man inte annat än le och trivas med livet. Är det min tur nu, ska det här hålla i sig att få vara lycklig, harmonisk och älska livet!!! Ja även om det bara är för en dag så är jag tacksam att få känna såhär. Och jag anar dessutom i ögonvrån att det kan vara en kille på gång in i mitt liv som verkar vara precis det jag söker efter men det får ha sin gilla gång så får vi se vart det slutar!! Han ger mig iaf mycket possitv energi precis som mina underbara vänner och familj! Jag har världens bästa mamma och pappa och jag gnuggar ivrigt mina "små grå" för att fundera ut hur jag ska kunna visa vad dom betyder för mig, men förhoppningsvis vet dom!! Nej bäst att sätta fart och göra mig iordning så att jag kan börja förbereda kvällens mys med sällskap av en god vän, sen imorrn kan det bli fest med fina L och innan dess förhoppningsvis lite svampplockning med G och söndag kommer ägnas åt att SLÖA!! Nu är de besök om 45 min. så ska slänga mig i duschen ... återkommer vid tillfälle!!!

/Kram, C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar