måndag 11 oktober 2010

Måndag 2010-10-11

Det där med kontinurligt bloggande gick visst sådär, men vi provar igen kan ju inte gå sämre ;) Lite status uppdatering sen sist, är numera singel (ingen kommentar)och njuter av livet med jobb, pälsklingen (Mira) och underbara vänner och familj!Har otroligt mycket att vara glad och tacksam över så myser mig igenom livet just nu och bara ÄR! På jobbet snurrar allt på och tack vare världens bästa kollegor så är det skoj att kliva upp i ottan bara för att få ännu en dag fylld med skratt, skoj och bus! Ja just det, så har jag ju blivit ett år äldre i helgen (fredags) vilket firades i lugn och mysig stil på både fredagen och lördagen, och har absolut inget att klaga på. Fick en skitsnygg kaffebryggare och en vattenkokare som matcha + lite annat av mina underbara föräldrar. Även en spegel och lite ljus fanns bland presenterna. Annars tror jag inte det är allt för mycket som är annorlunda i mitt liv, dom närmaste "måstena" är att handla skor samt hyllor till vardagsrum och sovrum. Jo, jag har ju tagit upp en gamal kär aktivitet igen att läsa böcker! Bara tokplöjer allt jag kommer över och hlst blir det kriminalare av olika slag, så att hjärncellerna får gnuggas lite extra och jag försöker komma på vem gärningsmannen är innan boken avslöjar det. Nej nu måste jag sluta för att pyssla lite innan det är sovdags för nu är dom sena kvällarna ett minne blott när jag börjar 07:00 varje morgon. Men det är ganska mysigt faktiskt, och så kommer man ju hem tidigare.

/Kvällskram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar