söndag 17 oktober 2010

Söndag 2010-10-17

Jisses, vad tiden går fort när man har roligt!! Har som vanligt superskoj på dagarna med mina toppen kollegor. Kvällarna försvinner i trevligt sällskap med fika och mat om vartannat. Helgen har varit helt underbar, har umgåtts med en x-kollega hela lördagen där vi mer eller mindre tuggade oss genom dagen och myste ute i det fina höstvädret och på kvällen avslutades på Ikea. Och vi trodde dom stängde 20:00 men det var visst 18 men man hinner shoppa en hel del på 25 minuter :) Blev lite fina frostade glasburkar att ha ris, pasta och annat smått och gott i. Sneglade även på lite hyllor, men måste mäta lite innan jag bestämmer hur jag ska ha det. När alla äventyr var slut och jag landade i soffan vid 21:00 så kroknade jag rätt omgående och det var dags för lite skönhetssömn!Idag har det varit en del fix och don hemma och vid lunch blev det en lååååångpromenad i det fina vädret med trevligt sällskap. Nu blir det lite pyssel igen och en kopp kaffe innan det är dags att ge mig på att organisera lite i köket. Vill knappt att denna sköna underbara helg ska ta slut!!! Men längtar efter att veckan ska komma igång, så att det snart är helg igen. Då finns det redan en hel del att se fram emot!!! Är nog på väg att bli riktigt lycklig och harmonisk igen! Sakta men säkert håller plågsamma minnen på att försvinna och gör plats för betydligt trevligare minnen och upplevelser :) Nej dags att ta ett nytt ryck innan dagen tar slut! Time flies ...

/Kramelikram från oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar