lördag 30 oktober 2010

Lördag 2010-10-30

Lycklig är bara förnamnet! Just nu är allt i mitt liv perfekt, underbara föräldrar, dom bästa vänner man kan tänka sig och pälsklingen hemma i tryggt förvar. Jag har det så bra så att jag nästan skäms, och ska väl även tilläggas att jag har världens roligaste jobb, kollegor och en chef som jag inte trodde fanns, han är fantastisk! Men idag är det en riktig pyssel och fix lördag, myser som en tok och pysslar med ljus, prylar och röjer bort, placerar om och ser min lägenhet bli mer och mer som jag vill ha den. Och om max ett år så är även tapeterna som jag vill det kommer bli pricken över i:et. Ska när alla hyllor kommit upp ta massa kort så får vi se om det bara är jag som är nöjd eller om fler har samma smak som mig :) Men hyllorna får komma min enda oplanerade helg denna månad, då blir det heldag på Ikea och sen hem och plugga, borra och skruva. Sen kan jag inte göra så mycket mer innan tapeterna är på plats och jag ser vilka möbler som kommer passa i köket samt om jag ska lägga in ett klickgolv i sovrummet och sen kanske också i köket, men det får tiden utvisa. Vill ALDRIG flytta härifrån älskar verkligen min lägenhet!!! Nej nu är det väl dags att fortsätta pyssla, för sen måste jag förbereda för ikväll. Då blir det god mat och dryck, mys och massor av levande ljus i trevligt sällskap. Jag hoppas att jag på nåt sätt kan dela med mig av all den lycka och harmoni som finns inom mig till dom som behöver och ta hand om min familj och vänner så att dom kan må lika bra som jag och pälsklingen. Mot pyssel och plock igen innan det är dags att snygga till mig själv och börja fixa inför en toppen kväll. Och hinner / orkar jag imorgon blir det en sväng till världens bästa föräldrar bara för att få njuta av deras sällskap.
/Kram och god fortsättning på helgen från oss!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar