måndag 12 oktober 2009

Måndag 2009-10-12

Jag försöker alltid att se saker och ting possitivt att det handlar om utmaningar och prestationer, men nu är det inte roligt längre! Vänskap jag trott på är falsk och löften jag lyssnat på är rena lögnerna. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?Har inga större krav på min omgivning men ändå blir jag sviken och besviken. Nu vill jag ha lite flyt för en gångs skull, med ärliga människor och raka besked! Det finns ett talesätt som säger att det du ger ut kommer tillbaka, men är jag verkligen en sån hemsk människa? Idag är min kämparglöd borta och det mesta känns tröstlöst men det sista som lämna människan är hoppet och det finns åtminstone kvar lite grann. Man får väl se det från andra hållet, det kan inte bli så mycket värre ... hoppas jag :) Jaja, det är ju enklare att spela spel när man vet reglerna så det är bara att ge sig in i leken och leken tåla!! Det är ju inte nattsvart ialla fall, har ju en underbar familj och fina vänner som finns kvar vad som än händer och bryr sig om mig för den jag är. Tack för att ni finns!! Sen finns ju min underbara vovve som älskar mig precis som jag är och hon jublar varje dag matte är hemma och myser med henne! Återkommer om jag får nåt possitivt att skriva för såna här inlägg är ju inte speciellt upplyftande.

/kramelikram, i väntan på ljusare tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar