måndag 27 december 2010

Måndag 2010-12-27

Mira är på "minisemester" hos mina snälla hjälpsamma föräldrar när hunddagis är stängt, och hon stormtrivs där. Men lite tomt och komma hem utan vovven. Men imorgon ses vi igen och då är det min tur att skämma bort henne skamlöst och sen får hon vara med mig på onsdag och torsdag innan vi ska fira våran andra nyårsafton ihop. Livet flyter på och i godan ro och jag hoppas att det fortsätter i den stilen då jag äntligen börjar hitta en livstils linje jag trivs med, men visst finns det många projekt att utföra och mål att nå under 2011 men var sak har sin tid. Är en ivrig anhängare av olika kbt teorier och försöker ivrigt applicera dom i livet för att skapa balans och styrka i med och motgångar. Hur mycket jag än älskar mitt jobb och mina kollegor så ska det bli skönt med lite ledighet nästa vecka då jag ska förena nytta med nöje i en oplanerad salig blandning. Och för att göra en kort och koncis summering av 2010 så säger jag lärorikt och utvecklande, så hoppas 2011 blir desamma utan alla sorger och bedrövelser som tyvärr satt sin prägel på året. Har ju dessutom någonting roligt att se fram emot sista helgen i Januari men det kommer det jag nog skriva mer om när den helgen passerat, eller så får förbli en hemlighet vad jag gjorde då. Såvida ingen väljer att skriva om det på Facebook, för som nån en gång sa "Allt som står på Facebook är sant, och står det inte på Facebook har det aldrig hänt" . Fast just detta ska nog tas med en nypa salt ialla fall i min värld ! Nej nu ska jag göra en tidig kväll så jag snart får vakna till en ny spännande dag med nya utmaningar :)

/Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar